Penny!

I onsdags blev jag faster för tredje gången. Så himla kul och mysigt nu när mina andra två busfrön börjar bli så stora. Isac fyller 8 i år och Evelina har fyllt 11. Tiden går fort!

Denna gång blev det en liten Penny. Hon föddes klockan 07.21, vägde 2940 gram och var 49 centimeter lång. På söndag ska vi åka och hälsa på. Gosigt! :-)



Onsdagen var en sådan himla bra dag! Först föddes lilla Penny och lite senare på kvällen fick jag veta att jag blivit erbjuden boende. Korridor även denna gång, men det är så klart mycket bättre än ingenting alls. Dessutom är det i samma hus som jag bodde i förra terminen. (-:

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis till boendet! :-D



Och så roligt med en till brorsdotter! Jag vill också följa med och hälsa på... Ni får hälsa så gott från mig. :-) Ända sedan jag fick veta att hon ska heta Penny så har jag förresten gått runt och haft denna (väldigt bra) låt på hjärnan:
http://www.youtube.com/watch?v=SNXSts4ptbE Hi hi!

2012-04-14 @ 14:17:00
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback