Just nu mår jag så sjukt bra.

Åh, vad skönt! Gjorde klart dagens plugg för cirka en timme sedan. Att läsa 50 sidor gick förvånansvärt snabbt idag! Intressant bok, som tur är... Den handlar om den flerspråkiga människan. (: Kaffe var sjukt gott också, mums...
Så nu har jag äntligen lite tid till att bara göra ingenting. Shit vad man uppskattar det när man nästan aldrig får göra ingenting utan dåligt samvete numera. ^^

Såhääär glad är jag nu: (Om inte gladare...)

Haha, jäävlar vad jag uppdaterar med fula webcambilder idag då. Förlåt mig. ^^

Nu ska jag läsa lite Svinalängorna tills jag somnar tror jag. Det kan hända att jag slår på en film också. Det återstår att se. Ni kan ju anteckna det så länge.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback