Hemma hos mami och papi.

Halloo!
Idag åkte jag hem till mamma och pappa igen! Jag visste dock inte att mamma skulle vara hemma, så jag blev ju lagomt överraskad när jag hörde hennes röst när jag kom innanför dörren... ^^

Jag är nu officiellt utflyttad från den gamla lägenheten (som Oscar tagit över) och nu har jag alla grejer hemma hos mamma och pappa igen... Eller ja, jag har några saker kvar i lägenheten faktiskt, men Oscar har inte så mycket saker, så han behöver inte alla hyllor och så i garderoberna. (:

Trevlig helg! ;*

Kommentarer
Postat av: william

tråkigt att flytta hem igen;D hur länge ska du bo hemma:D?



SV; naw tackar:D aa är väldigt:D

Vad tycker dom om mina "Never Give Up" Foton som jag har tagit på min vän Daniela:D?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback