Can't believe it...

Men kul liv. Nu har jag varit sjuk i en vecka och det har inte blivit bättre alls, tvärt om så har jag gått från att bara hosta och snora lite till att ha feber, snora lite och hosta så mycket att lungorna flyger upp snart. Jag blev tvungen att gå ut från klassrummet idag när vi hade seminarium, eftersom ingen hörde vad läraren sa...

Jag är sååå trött på att se ut och känna mig så här:


På bussen på väg hem så satte det sig en tjej framför mig. Jag hostade till lite och lät allmänt krasslig, då kollade hon bak på mig lite snabbt, tog sina väskor, muttrade "usch, baciller" och gick längre bak i bussen. Jag fann detta mycket roande, men jag förstår att man inte vill sitta så nära någon som är sjuk. Jag hatar om någon sitter bakom, bredvid eller framför mig och snorar och hostar på bussen eller tåget... Mest för att min kropp har en förmåga att ta till sig sjukdomar.

Hoppas alla andra är friska och krya. Jag ska nu ta en ipren och försöka sova bort huvudvärken.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kära syster då :(

Inge kul att du är sjuk. Jag hoppas verkligen att du får superförsvar snart. Jag vet, önsketänkande. Men jag kan ju glädja dig med att mitt immunförsvar är svagt numera med :). Skämt åsido. Hoppas du kryar på dig snarast

Kramar, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback