Let's go to school, today!

Men jovisst! Snart ska jag knalla iväg till skolan. Jag tänkte nu bara uppdatera er lite om vad jag nu har kvar att göra i skolan innan studenten.

Här har ni de kvarvarande uppgifterna:
Samhällskunskapsprov. Om brott och straff, görs om 33 minuter!

Religionsuppsats. Här ska vi skriva om satanism, sekter eller New Age. Jag ska skriva om Scientologi.

Projektarbetet. Jag gör en cabaré tillsammans med Clara, en tjej i min klass. Tills på torsdag ska jag ha skrivit en rapport och utvärdering om arbetet kring den osv.

Samhällskunskapsredovisning. Ska göras tillsammans med Amanda och skulle varit klar vecka 50. Vi är dock inte de enda i klassen som inte gjort den. Tokigt nog är den antagligen jätteenkel att sätta ihop om man bara tar sig tid att göra den. Vet dock inte om vi behöver göra den, men om den hjälper mig att få högre betyg i SH så SKA vi göra den!

Skönt, man kan ju inte påstå att det är särskilt mycket kvar! Men vi kommer nog ha några småuppgifter i de andra ämnena också! Men ändå, chill!

Kommentarer
Postat av: Erica

Samhällskunskapsprov om brott och straff lät faktiskt ganska roligt. Jag hoppas att det gick bra för dig! :-D

Postat av: Erica

(Fast det hoppas jag ju i och för sig alltid. ;-P)

2011-05-09 @ 11:56:24
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Erica

Aha... Okej... Nice! :-D Ibland tycker jag att det är få saker som muntrar lika så bra som att få bra betyg. :-)

2011-05-09 @ 18:42:49
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback