Falun idag!

I söndags var det tänkt att jag skulle söka till Idol med lillebror Oscar, men jag blev tyvärr sjuk så Oscar fick söka med några kompisar i stället. Oscar gick faktiskt vidare till den riktiga juryn, så han blev tvungen att åka tillbaka till Falun idag. Eftersom jag är vääärldens bästa storasyster så följde jag med honom! =) Vi gick upp 05.15, så jag kan ju säga att jag var gaaaanska trött i Falun. Jag skrattade åt typ allting. ^^

Idol-Oscar:


Min lille sötnos gick i alla fall inte vidare. Synd, men inget att bry sig om. Vi gick ner på stan och letade efter ett McDonalds, utan resultat dock. Vi gav upp och gick till Max för att äta i stället. Men det var ju mycket gott det med!

En koncentrerad, söt Oscar:
Pappa kom och hämtade oss vid Max och skjutsade oss till Borlänge (han jobbar där) och så fick vi ta bussen därifrån. Vi klev på bussen 13.30 och somnade typ på en gång. Vi sov båda två tills bussen var framme i Avesta 15.10. Sen gick vi upp till lägenheten. Jag lade mig i sängen och chillade lite med Philip (jag hade fortfarande jacka och halsduk på mig, jag orkade inte ta av det). Så somnade jag och sov lite till och från tills klockan var runt 19.00. Riktigt oskönt. Jag tog då av mig jackan och satte mig här.

Sen har jag ätit hoppande soppa, det kan ni ju anteckna.

Nu sitter jag här med mina studentskor på mig (jag måste vänja mig vid att gå med dem) och ska egentligen plugga. (Y) Så det är väl bara att sätta igång nu då.

Hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback