Kärlek.

Jag är förälskad... Förälskad i mitt underbara liv som omringas av kärlek. Kärlek till och från min älskade familj. Kärlek till och från min bästa vän och pojkvän, Philip. Kärlek till och från mina andra älskade vänner, som jag egentligen vill jag inte rabbla utifall jag råkar glömma någon som jag ändå innerligt älskar, men jag ska försöka. Några av dessa vänner som betyder lite extra är Erica (som inte bara är min bästa vän, utan också min storasyster), Amanda, Malin, Julia, Oscar (lillebror), TabitaEmelie och Veronica. Någon av dessa vänner som betyder lite extra skulle jag väl kanske behöva mer lite mer av. Det känns som att det alltid är jag som tar kontakt och så, att det är jag som bryr mig nu för tiden. Men men, jag begär inget. Det är bara det att jag kan känna mig lite sårad ibland...
Någon som jag såg som en utav mina allra bästa vänner förr i tiden verkar inte vara min bästa vän längre. Han har väl glömt bort mig på något sätt... Synd när man förlorar någon som man verkligen älskar.
Men i alla fall, jag är förälskad i mitt liv. Där var vi innan vi kom in på bortglömda vänner... Jag älskar det trots all stress och ångest jag går igenom just nu. Jag har ju i alla fall mina nära och kära som hjälper mig igenom allt detta.
Allt jag ville säga med detta är i alla fall att, jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback