I guess, but I'm not sure...

Igår tog jag och Philip en riktigt härlig långpromenad! Solen sken och det var så himla varmt att jag bara ville slänga av mig jackan. Vi gick ett bra tag och en bra bit och jag kände mig väldigt nöjd med mig själv när vi kom hem.
I morse när jag slog upp ögonen så såg jag på ljuset i rummet att det inte ens var i närheten av så fint väder som det var igår. Jag vinklade upp persiennerna (stavning?) och såg att det vräkte ner snö... Awesome... Ironi.
När jag kom till skolan så var jag dyngsur! Jag såg ut som en dränk katt. Epic awesome! Men men... Jag dog inte. ;>
Hoppas ni får en trevlig helg! Jag ska nu spendera min fredag med att plugga Kulturhistoria (modern konst), Svenska och lite Engelska. Det blir nog bra!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback