Blä, jag har tråkigt och det snöar ute...

Jag sitter och pluggar med en kopp kaffe (eller 7) och det är ju ganska rogivande. Precis när jag tänkte ta en paus och skriva ett inlägg så ringde min älskade syster. Vi pratade i cirka en halvtimme, alltså en lagom paustid. ;-)

Mitt inlägg skulle väl egentligen inehålla de skoluppgifter jag har kvar tills jag tar studenten (fast det tillkommer antagligen några fler), så här är de:

- Samhällskunskapsredovisning. Ska göras tillsammans med Amanda och skulle varit klar vecka 50. Vi är dock inte de enda i klassen som inte gjort den. Tokigt nog är den antagligen jätteenkel att sätta ihop om man bara tar sig tid att göra den.

- Samhällskunskapsprov. Jag vet dock inte vad det kommer att handla om, men det är nästa område i alla fall...

- Religionsuppsats. Här ska vi skriva om satanism, sekter eller New Age. Jag tror att jag ska skriva om Scientologi.

- Arbetsmiljö- och säkerhetsuppsats. Här ska jag skriva om arbetsmiljön i mitt framtida yrke.

Arbetsmiljö- och säkerhetsredovisning. Jag, Julia och Malin ska redovis om den psykosociala arbetsmiljön i klassrummet.

- 1000 sidor. (Detta är i Svenskan) Jag ska alltså läsa 1000 sidor och skriva om dessa. Ska vara inlämnat på fredag (1:a april) och jag har en bok kvar att läsa.

- Kulturhistoriauppsats (Nutida Konst). Jag ska skriva om kubismen, en konstnär från kubismens tid och skedet som kubismen var starkast i.

- Kulturhistoriaprov (Nutida Konst). Prov om dansens historia.

- Kulturhistoriauppsats (Nutida Konst). Fördjupning om dansen.

- Kulturhistoriafördjupning. Sista området. Man får fördjupa sig om någon nutida konst. T.ex. film , musik, dans, konst, arkitektur osv.

- Svenska nationella. Innehåller två moment: Muntligt och skriftligt.

- Engelskauppsats. Jag skriver här en jämförelse mellan banden Tokio Hotel och Keane.

- Engelskaprov. Görs imorgon.

Jag antar att vi har fler moment i alla fall i engelskan och svenskan. Resten vet jag inte. 
Nu kan ju ni som läst anteckna denna viktiga information... ;-P

Bai bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback