Tycker jag inte...

Men vadå dålig på att uppdatera? Det tycker jag inte. Ironi.

At the moment så är jag hemma hos min far (och min mor, men hon är ju inte hemma) och chillar lite med Philip och Oscar. Mysigt tycker jag! :) Jag tror att jag ska vara kvar här tills på tisdag för på måndag kommer mamma hem! :D Jag ska jobba lite också medans jag är här. Jag ska klippa gräset och dammsuga poolen i alla fall. Så får vi se om jag får några andra uppgifter sen! =) Kul att få känna sig lite nyttig! ;>

Igår blev det krogen igen (trots en hård studentvecka förra veckan). Jag tror att jag har blivit alkis... Det lär ju inte bli direkt lugnt på fredag heller, eftersom det är midsommarafton då. ;> Men sen ska jag försöka hålla mig lugn hela sommaren och bara chilla och vara med fina vänner. Awesome!

Jag lovar att hålla mitt löfte om att bilder och lite skvaller från studentveckan kommer upp inom en snar framtid.

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback