För jag har tagit studenten...

Jag sitter här hemma i lägenheten med min nya dator som jag fick i studentpresent av mamma och pappa. Jag har aldrig haft en alldeles egen dator förut, och det är en väldigt nice känsla att veta att den är min.

Det är en Acer Travelmate 5542:


Awesome! Lite senare i veckan, kanske senare idag till och med, så ska ni få se lite bilder från studenten och balen. Just nu är jag sjuk... Studentveckan har kanske varit lite påfrestande på min kropp, så nu har jag feber och halsont, men jag lever ändå! ;) Jag ångrar ingenting av studentveckan i alla fall... Jag har hellre feber efter en helt awesome vecka än inte feber efter en tråkig studentvecka... ^^

Aja, nu ska jag fortsätta städa lite och sen ska jag till Philips mamma och äta lite mat.

Puss på er! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback