Studentveckan!

Nu ska ni, som jag lovat, få ta del av min studentvecka. Med alla detaljer! ;> Ha ha, skoja. ;>

Jag delar upp det hela i tre inlägg eftersom jag har så många bilder och det skulle nog bli lite rörigt om jag publicerade alla i samma inlägg. =)

Jag börjar med lördagen den 4:e juni. Min studentvecka började lite tidigt med en helmysig tjejkväll hos Julia med Julia (så klart), Malin och Amanda. Vi grillade, flummade, spelade spel och hängde i badrummet. ^^'

Vilken tur vi har att Malin har körkort, annars hade vi fått åka buss i någon timme. ;>

En tokig Amanda i bilen:

En tokig Amanda i Julias kök:

Grillmaster:

Jag kanske inte var så bra på att grilla just då...

En myysig Amanda:

Malin ser lite skeptisk ut angående champinjonerna:

Oerhört koncentrerad:

Tjockis-Amanda:

Inga-Brittas tänder:

Sjukt snygg...

Julia, vår ängel, hade doppat jordgubbar i choklad åt oss. (Det fanns även några chokladdoppade bananer. Mycket gott.)

Sötaste Julia:

Sötaste Amanda:

Flummon:

Snygg egobild:

Julias halsband:

Flummoego:

Haha, fuling:

Jag och Ämändah:

Schnigga:

Love you babe:

True love:

<3

Ännu en egobild:

Badkarshäng (precis som på Cougar Town):

Badkarshäng:

<3



I badrummet, så klart.




Det var en awesome dag med mina awesome bästa vänner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback