Men drömmen om att bli stjärna gick i kras, och kvar står jag här.

Heh, lite aftonsflumm.

För tillfället sitter jag ute på verandan hemma hos mamma och pappa och umgås med mina idiotföräldrar och Philip (och Pamela som ligger och tokgosar med mig). ^^ Jag har nu varit sjuk under hela mitt sommarlov (förutom på midsommarafton och det tackar jag Gud för). Inte nog med att jag är sjuk så har jag ju smittat både Philip, Oscar och pappa också. Ha ha! Jag skulle behöva ett nytt immunförsvar, men annars så... Jag hoppas på att bli frisk snart i alla fall. Jag skulle behöva Julias mirakelkur. Den ska vara super har jag hört.

Imorgon ska jag måla lite veranda om jag inte ligger heldäckad. Men det gör jag nog inte. Jag har inte varit sååå sjuk, jag hostar bara. =)

Att måla är en av de saker jag verkligen älskar att göra. Vad det än är så är det bara att fråga mig, jag målar mer än gärna! ;> Ännu bättre är det om man tjänar pengar på det. ^^

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag tänker sova bort förkylningen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback