Ute i skogen.

I helgen har jag och Philip varit hus-och kattvakt. Eller ja, vi är det väl fortfarande... ^^' Egentligen skulle vi varit barnvakt åt min 6-åriga lillebror också... Nej, just ja, han är 16 kom jag på! ;-) Han är i alla fall i stan för han har tydligen ett liv.
Här är det mysigt i alla fall! Vi har besök av Stefan som varit här sedan igårkväll. (Stefan är Philips kompis som jag också får dras med ibland! ;> Nej då, han är trevlig!) Han och Philip sitter i alla fall och spelar Rayman 2 till vårat nya PS3 medans jag sitter och pluggar och gosar med kissen.
Jag har träningsvärk som tusan också eftersom jag och Philip skottade en hel del igår, men det är superskönt att ha träningsvärk så! Då känner man att man har åstadkommit någonting! =)

Nu ska jag plugga klart och sedan ska jag städa lite.
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback