JÄVLA BAJS-IS!!!

Idag när jag och Amanda gick hem från skolan så hade vi ganska bråttom (eller ja, hon hade bråttom för hon skulle med bussen). Jag råkade ramla (eller ja, jag FLÖG upp i luften och ramlade JÄTTEHÅRT på benet. O.o) och kände att jag synkade henne lite då hon hade bråttom. Jag bad henne att fortsätta utan mig (^^') och sade adjö! Hon tog ca. två steg och sedan flög även hon upp ur luften. Det såg så sjukt kul ut så jag började skratta (trots tårarna som rann då jag hade DÖDSONT (lite överdrivet kanske)) och sedan fick hon springa till bussen.
Jag haltade sedan hem skrattandes för mig själv. När jag kom hem så var jag bara tvungen att berätta om den roliga händelsen för Philip. Han skrattade dock inte alls. Antagligen för att han inte såg hur Amanda flög. ^^'
I vilket fall som helst så är det INTE roligt längre. När jag senare skulle gå till Philips mamma så såg jag att MIN SKO HAR GÅTT SÖNDER! D'': Mina fina favoritskor! :'''''(
BUHUUUUUUUU! :'''(

Kommentarer
Postat av: Erica

Men åh! :-( Jag förstår om du blev (och kanske fortfarande är) arg. Det skulle i alla fall jag bli. Jag hatar när saker man tycker om går sönder på grund av onödiga händelser. :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback