Sadface.

Igår var det sista kvällen som jag och Philip var tillsammans i lägenheten medans han bor där. Idag och imorgon sover vi hos min mor och far och på fredag flyttar min fina P. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt, men jag började nästan gråta igår när vi sa att det var sista kvällen som "sambos" i lägenheten...

Torsdagen den 20:e augusti 2009 flyttade vi in och nu är det dags att gå vidare. Jag flyttar till Uppsala och Philip flyttar till sin syster och hennes pojkvän. Det ska dock bli väldigt spännande och jag tror att det kan vara nyttigt att få bo själv ett tag.

Glad är jag i alla fall att jag har min
Emselie som kan hjälpa mig med allt i Uppsala. (: <3

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pussisaj! :* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback