Pubrunda / ett helt annat liv.

Imorgon står pubrunda på nollningschemat. Det innebär att man går runt på alla 13 nationer och tar minst en öl på varje (om man är en riktig viking vill säga). Jag tänker nog kanske byta ut ölen mot cider (lägre alkoholhalt) och helt klart dricka varannan vatten! Och äta mycket innan också! He he!

Det värsta är att jag har seminarium till 16.00 och vi ska samlas 17.00, och därimellan ska jag hinna byta om till viking och äta... O.o Fast en av mina faddrar sa att vi kunde gå och äta på typ McDonalds innan vi går till nationerna och det lät ju som en ypperlig idé!

Hela mitt liv känns så sjukt konstigt just nu. Det är liksom så himla mycket nytt som händer och jag känner mig bara allmänt förvirrad och fullproppad med information. Sen så saknar jag bara Philip mer och mer hela tiden. Tackar ödmjukt för att mobiltelefoner finns!

Åh, jag vet inte riktigt hur jag ska få ur mig pirret i magen... Det är ganska irriterande. Jag måste väl bara låta allt sjunka in och försöka ta en dag i taget!


Hoppas alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback