Födelsedag.

I söndags fyllde jag hela 19 år! Wooow! :D Stor tjej! Hi hi...

Igår hade jag en liten fin födelsedagsfest med massa fina människor. Det var trevligt!

Mina fina A:n:

I said Oh, what a feeling.

Jag och Julia. <3

I said Oh, what a feeling.

Söt lillebror:

Jag och Christoffer:

Jag, Julia och Ullis. <3

Jag och söta Julia:

"Finaste" bilden på mig och min Philip.


Här har ni en liten lista på de fina födelsedagspresenterna som jag har fått:
550 kronor som endast får användas på Ikea - fick jag av mor och far

250 kronors presentkort på H&M - fick jag av mor och far
Svart fodral och svart kort:

200 kronors presentkort på H&M - fick jag av Oscar
Svart fodral och vitt kort:

100 kronors presentkort på H&M - fick jag av min Philip
Blått fodral med rosa prickar och rosa kort:

Alla korten:

Rakblad - fick jag av mor och far
En blå tröja som jag är lite kär i - fick jag av
Erica

Fyra par örhängen - fick jag av Erica

En brödrost - fick jag av min Philip

Pengar - fick jag av mormor
Pengar - fick jag av kusinerna
En svart solhatt - fick jag av Amanda
En korg med lite badrums- och mys prylar - fick jag av Julia


Två jordgubbscidrar som jag aldrig smakat förr (goda var de i alla fall) - fick jag av Christoffer

En flaska bubbelrosé - fick jag av Ulrika
En flaska bubbelrosé - fick jag av Emma och Pontus
En gul mysjumpsuit - fick jag av Philips mamma
En chokladkaka och pengar - fick jag av Philips mormor och morfar

Som ni kanske ser så fick jag en del alkohol av mina vänner, så man kan ju knappast säga att jag hade lite att dricka igår (jag hade liksom så att det räckte och blev över redan innan, men nu fick jag ju spara det!). ^^' Men tack för alla fina presenter! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback