Min fina.

I ett antal år har jag gett ett smyckeskrin någonstans att bo. Min syster hade fått det av mormor men hon var inte så jätteintresserad av det. För något år sedan nämnde hon att hon saknade och ville ha tillbaka det och det krossade mitt hjärta lite, men jag accepterade det eftersom det var hennes. Hon sa dock att det inte var så brottom att hon fick tillbaka det, så jag fick behålla det ett tag. För någon vecka sedan när vi pratade i telefon nämnde hon att hon ville ha tillbaka det nästa gång vi sågs. Detta gjorde mig ganska ledsen, men jag tyckte så klart att det inte var mer än rättvist. Strax efter att vi pratat skickade hon ett sms där det stod att jag kunde få det. Det är helt klart det finaste jag fått på länge! Åh ni kan aldrig förstå hur glad jag blev! Det gjorde verkligen min dag!

Här har ni några bilder på det fina smyckeskrinet:

'



Den fina insidan:

Innehåll:



Passande nog står skrinet i hyllan tillsammans med en bild på mig och storasyster:

© Elin Lundberg
Tack syster! Det betyder så sjukt mycket att jag fick det av dig! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Det stämmer ju förresten inte att jag ej var jätteintresserad av skrinet. Jag har alltid varit intresserad av det och jag hade ju det på mitt rum i många år innan du fick det i besittning. Anledningen till att jag ej valde att ha det kvar var ju att jag ej fann att det passade tillsammans med mina övriga saker... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback