Hej på dig dålig uppdatering!

Som ni alla säkert förstår så har jag en hel del att stå i inför studenten. Ja, jag tar studenten snart... Det är ju helt sjukt! Jag har dock inte så fruktansvärt mycket kvar att göra! Förutom Cabarén då som kommer ta död på alla mina krafter... Men nu har jag lov = jättemycket tid att plugga på!

Det blir nog dock inge plugg förrns nästa vecka. Idag ska jag nämligen på kryssning med Philip, Philips syster Emma, Emmas pojkvän, och Philips och Emmas låtsaspappa. Deras mamma skulle också med, men hon har fått vattkoppor. =(

Imorgon ska jag och Philip till far min. Vi ska där hjälpa honom att förbereda maten inför lördagen då min ÄLSKADE KUSIN ANTON kommer. Vi ska då alltså äta påskmiddag. Tyvärr kan varken mamma eller
Erica närvara, men vi får vär försöka ha roligt ändå! ;> Jag har ju Philip, Anton och lillebror att ha kul med (och pappa och farbror Uffe också såklart)! Det ska bli så nice att träffa kusinvitamin igen! Han och Uffe ska dessutom sova över! MYS!

Spindelmannenpuss på min kusin:
Love you broooo! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback