Mattefreak!

Jag gjorde nyss mitt första prov i Matte D och jag gjorde det på 7 minuter!! Då kan man ju tro att det gick dåligt, men nej då, det gick asbra! :'D Jag känner mig som värsta geniet nu! MOAHAHAHAHA!
Såhäääär glad är jag över det! Gammal glad bild:


Jag är så himla glad över att jag har gjort alla mina skoluppgifter och sådant i tid hittills denna termin. Eller, just ja... Jag har ju en engelskaläxa som skulle vara inne för några veckor sen som jag inte har gjort. (A) Men okej då, nästan alla läxor och uppgifter. ^^ Ska försöka fortsätta med det så jag inte får magkatarr igen!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha du är söt ^^

Postat av: Erica

Congratulations! :-D Jag önskar verkligen att jag bar på samma känsla för tillfället. Istället bär jag på tentaångest. :-S

2010-10-27 @ 20:37:49
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback