Beautiful Blogger.

Idag tilldelades jag så fint ett Beautiful Blogger Award av min älskade syster Erica. Tack så mycket systeryster! Det känns väldigt fint att jag faktiskt fick detta.


Beautiful Blogger Awards regler:
- Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
- Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Jag är inte så aktiv i bloggvärlden, och jag skulle väl tilldela mina awards till Erica och Emelie egentligen. Men de har redan fått. ^^'

Men ett av mina awards får alltid lika snygga Elina vars blogg jag älskar.
Det andra får min söta klasskamrat PG (Pernilla) som också har en väldigt nice blogg! :-)
Ett tredje får Matilda som är helt insane på att måla, asduktig på att fota och även väldigt musikalisk och detta speglas så klart i bloggen.

Men okej, sju "intressanta" saker om mig själv:
- Jag bor tillsammans med min pojkvän sedan över ett år tillbaka i tiden.
- Jag är helt överüberovertokig i bebisar och barn. Kan inte få nog av småttingarna. <3
- Jag tror att jag vill bli lärare när jag blir stor.
- Jag får magkatarr typ 3 gånger om året eftersom jag alltid är stressad över att jag alltid måste prestera så bra som möjligt i skolan...
- Jag är jättekänslig och börjar väldigt lätt grina. ^^
- Jag äääälskar mat och godis! :D GE MIG KÖTT!
- När jag var liten ville jag väldigt gärna få dålig syn så jag skulle få glasögon, jag funderar nu på att köpa ett par utan styrka. ^^


Kommentarer
Postat av: Erica

"När jag var liten ville jag väldigt gärna få dålig syn så jag skulle få glasögon, jag funderar nu på att köpa ett par utan styrka." Ha ha! Ja, det är ju lättare att ha bra syn och kunna använda glasögon ändå. ;-) Även om jag trivs väldigt bra i mina glasögon så önskar jag att jag hade bra syn. Samtidigt så känner jag att jag måste vara glad över att jag ändå har så pass bra syn som jag har. ;-P

Postat av: Elina

Sv: Haha oj tack! Vad glad jag blir :)

2010-10-24 @ 18:37:53
URL: http://elinaperlefelt.blogg.se/
Postat av: TildaWadin

Åh, hihi tack så mycket! :'D Då blir det väl att uppdatera min blogg nu! :]

2010-10-24 @ 22:00:56
URL: http://tildawadin.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Haha, jag funderar också på att köpa glasögon utan styrka bara för att jag tycker det är fint! ^^

2010-10-28 @ 22:39:37
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback