Dreams and shit...

Drömde en heeelt weirdo dröm som innehöll att lillebroor hade blivit våldtagen! :''[ (Det var faktiskt en riktigt läskig och äcklig dröm och jag var liiiivrädd när jag vaknade mitt i natten. Tur att jag hade Philip bredvid mig, men han hade ändå roffat åt sig hela sitt täcket så jag låg ändå rädd och ensam... :<  ) Jag tror att jag drömde detta mest för att jag saknade Oscar... Han har inte varit här på snart två veckor. =( Men när jag var hos Malin tidigare idag så fick jag ett sms från Oscar där han frågade om han fick sova hos oss inatt! :D Så nu är han här! :')



Var hos Malin idag! ;) Det var awesome! :D Vi bakade jordnötskakor och sen åt vi glass med maräng, jordnötssmör, hård chokladtopping och kakorna! :D Jummy! Sen så vågade vi inte gå upp på vinden. ^^' Men vi kollade på himym, lekte med Elly och busade med deras söta valp, Winka. =) Och Malin lagade mat åt oss. Hon lagade köttfärssås och spagetti! =D Anteckna det är ni snälla... ^^' Tack för en awesome dag. <3



Imorgon blir det tjejkväll med Malin, Amanda och Julia (hos Julia)! Awesome! :D Vi ska göra tacos, kolla på film och mysa massor! :) Vi har en regel och det är att vi måste ha mjukiskläder på oss! :D Tihi! Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Daankeee! :-9 <3

Postat av: Erica

* :-)

2010-11-03 @ 16:26:40
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback