Disney-prinsessor.

Imorse när jag och Emelie kollade på Skönheten och Odjuret så kom jag och tänka på studentbalen som jag har framför mig. Jag tänkte: Fy vad coolt att sy upp en klänning som ser ut precis som Belles klänning och ha samma håruppsättning som hon har. Sen kan ens partner ha likadana kläder som odjuret.


Annars kan man ju ha likadana kläder som Askungen och hennes prins:


Eller så har man likadana kläder som Aurora och prins Philip:


Visst är de magiska våra disney-prinsessor? Men det är lite lustigt att de alla är runt 16 år gamla när de hittar sina livs kärlekar och gifter sig...

Här har ni alla 6 prinsessor:

Jasmin, Snövit, Aurora, Askungen, Belle och Ariel.

Jag skulle nog inte välja att se ut som Snövit eller Jasmin på balen. Men någon av de andra fyra kanske? Jag skulle nog helst vara Belle. Varför vet jag inte riktigt... Kanske för att jag tycker att Philip är ett odjur? Nej då. ^^'

Men i vilket fall som helst så vill jag ha en sjöjungfruklänning på balen, för jag är en wannabe Erica då hon också hade en sjöjungfruklänning på balen. Bilder på den hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hjälp, vad jag skrattade när jag tänkte mig din Philip i prins Philips kläder. ;-D Jag hade nog också valt Belle, för att jag alltid har älskat hennes balklänning, även om jag egentligen tycker att Askungens klädsel är finare. Men ja, jag tycker också att du ska ha en sjöjungfruklänning. Roligast är ju om du är den enda på er bal som har det, likt jag var den enda på vår bal som hade det. :-D

Postat av: Erica

Du får förresten jättegärna låna min indragande underklänning som jag hade på balen, om du vill. :-)

2010-11-29 @ 12:13:40
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: simone

vackra sagor det :D

2010-11-30 @ 17:05:47
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback