Änglarna.

Idag har jag och pappa varit på besök hos min bruuuhr! :-D Idag hade han faktiskt ungarna hemma också, så jag har haft fullt upp idag. Men de är så söta mina busfrön. <3

Under allt busande sa Isac: "Jag tycker om att vara med dig, för du busar jämt med mig då." Utan "r" då såklart för han uttalar för det mesta "r" som "j"... "Jag tycker om att vaja med dig, för du busaj jämt med mig då." Sötunge!! :'-} Evelina var också väldigt busig och gosig. (: Mina små älsklingar. <3

Bilder från juli 2008, snart två år sedan:


Här var Evelina sju och Isac skulle fylla fyra.

Puss på mina sötnosar. <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, nu kom jag plötsligt att tänka på när Isac brukade göra "Ringaren i Notre Dame". ;-P :-D Hilarious! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback