Lost my hope...

Jaha, så var det flera dec. snö ute igen då... Igår satt Philip i t-shirt och solade (ja, jag tycker också att han är störd) och idag frös man nästan ihjäl bara man var ute... Vi var hos Philips mormor och morfar på dagen, åkte hem med 15.40-bussen (den skulle kommit då) som var försenad i 25 minuter, så vi stod och väntade på bussen i en halvtimme. =( Det var svinkallt och jag har inte frusit så mycket sedan den 4:e mars...

ÅH! Philip är så gullig! Han berättade för mig idag att han saknar mina föräldrar, för han har typ inte träffat dem sedan i februari... Pluppen då. Visserligen brukar jag sakna hans pappa också, för honom träffar jag ganska sällan.

Jag är SÅ avis på Emelie och Chrille (det vet jag att även Philip är) för deras lägenhet... Vi vill också ha två rum och kök! Kommer vara hos Emelie typ 6 dagar i veckan. ;> Ha ha, nej då. Men jag kan inte förklara hur glad jag är över att min bästa vän flyttat såpass nära mg. {: Åh, äntligen kan vi vara som förr i tiden! Love you honey! <3

Nu ska vi kolla på "Ballar av stål"... Skriver mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Emelie

AW! Du är underbar bästis <3

Postat av: Erica

Ha ha, jag känner bara att jag måste länka till ett par bilder på den där snygga Bill-outfiten som jag snackade om. ;-P http://img209.imageshack.us/img209/4379/zzhqsas2.jpg och http://img249.imageshack.us/img249/4987/zzhqsas1.jpg. Yey! ;-D

2010-03-22 @ 20:21:14
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback