Imorgon!

Ha ha! Jag var fast besluten om att jag skulle blogga igår och jag vet att jag hade något väldigt intressant att blogga om, men när jag väl fick datorn av min lilla sötnos så fick jag typ black out... Hö hö! Så jag skrev ingenting alls. ^^

Antar att det inte kommer bli nå bloggande imorgon(!) men jag ska försöka uppdatera på fredag. Har jag ens nämt i bloggen vad jag och min syster ska göra imorgon? Om 24 timmar sitter vi förhoppningsvist i en kö utanför globen och väntar på att få se Bill, Tom, Gustav och Georg! Sådeså! Jag längtar dock lika mycket efter att få träffa min syster som jag längtar efter att få se Tokio Hotel...

Kalasväder idag också, vilket får mig att må ännu bättre! :'D
Kanske skriver mer sen idag när jag kommit ut till mamma och pappa!

Kommentarer
Postat av: Erica

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback