Igår!

Åh, gud vad kul det var igår! Det var dock liite jobbigt att köa i kylan och jag har jätteont i kroppen! Jag och Erica träffade två jättesöta amerikaner (tvillingar) som fyller 14 i maj dock! De båda, men speciellt Hunner, gjorde köandet roligare! He he! Både jag och Erica blev jättepaffa när hon berättade hur gammal hon var eftersom hon så ut att vara typ lika gammal som mig... =S Hon var även väldigt mogen för sin ålder! Medan vi satt i kön så såg förresten jag och min syster tvillingarna Kaulitzs låtsaspappa och tvillingarnas hundar! DET VAR COOLT!

Vi kom till Globen halv tio och de släppte in oss vid 7. Så vi köade i ca. 9,5 timmar... Kallt! Lite ironiskt också att det var jätteblåsigt, snöade jättemycket och en väldig brist på sol igår medans det var vindstilla, soligt och inte snöade idag! Typiskt tycker jag... >.<

Lite roligt var det att jag och
Erica båda sa att vi inte skulle skrika någonting men skrek som små 14-åringar när de väl kom ut på scenen! ^^ Jag började nästan gråta när jag först såg Tom! Lite töntigt... Ha ha! Men i vilket fall som helst så var nog favoriterna "Hey you" och "Pain of love"! Underbart! Pyrotekniken var riktigt nice, men nice var iof. typ allt!

Jag var ganska hyper efteråt, men även vääääldigt trött! Saken var den att när vi kom in till hotellrummet så såg vi att vi hade utsikt över Tokio Hotels alla bussar! Vi gick ut för att se om vi kunde få chansen att se killarna, men det var så jävla kallt och efter att ha kutat efter en buss fram och tillbaka så gick vi in och lade oss... Det var sjukt skönt att bara få lägga sig i sängen och somna!

Imorgon blir det mys! Jag saknar min älskling. <3

Kommentarer
Postat av: Erica

TOM: http://www.youtube.com/watch?v=4G9NgwtdbkY <3 ;-D

2010-03-08 @ 20:56:00
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh, du måste se denna också: http://www.youtube.com/watch?v=zDJmehxF0KQ Hoppa fram till 3.25! ;-D

2010-03-08 @ 21:27:23
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback