...

Hejsan!
Tänkte bara uppdatera och klaga lite...
Nu är det så här att jag är skapligt sjuk. Jag har feber till och från och en helt sjukt jobbig hosta. Jag har varit sjuk sedan i söndags och det är inte så kul... Jag har knappt sovit sedan jag vaknade i söndags morse och jag kan knappt äta. Imorse kikade jag på min hals och den ser inte rolig ut.
Jag orkar verkligen inte hosta längre! Snart slutar jag hosta, men då kommer jag inte kunna andas heller, så då kommer jag dö... Kanske inte vad jag vill, men det vore så SJUKT skönt att slippa detta nu!

Memo: Köa aldrig mer i 9,5 timmar i minusgrader och storm även om det är Tokio Hotel du ska på... Väntan innan var ju lätt värt det, men fick jag göra om det skulle jag ha täckbrallor, dunjacka och 20 filtar med mig!

Det var i alla fall sjukt kul i lördags! Det kommer väl upp lite bilder här framöver, när jag orkar anstränga mig... Hur jobbigt är det att sitta vid datorn liksom? VÄLDIGT jobbigt ska ni veta...

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du måste bara spana in Mr. Bill Kaulitz på denna bild: http://i42.tinypic.com/11llv2e.jpg Lite snygg skjorta! :-D

2010-03-11 @ 16:51:15
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback