Sweet dreams are made of love.

Jag drömde många konstiga saker inatt... Bland annat så drömde jag att jag gick på toa, och när jag var klar och stod vid handfatet hade jag ett litet foster i händerna (inte större än fem centimeter) som jag tror att jag hade "fött" på något vis när jag var på toa... Sen gjorde jag någonting med det (jag vet inte riktigt vad, men jag har för mig att jag blötte ner det) och så växte det till en liten bebis. Den var helt sjukt söt och jag blev verkligen kär... Jag och Philip hade blivit föräldrar på det konstigaste sättet någonsin... Sedan kretsade hela drömmen runt mig och ungen. Folk frågade om det var en lillasyster och jag svarade: "Nej, det är mitt barn." Och när jag hade drömt en herran massa om ungen så blev jag väckt av en mygga... Osis. Det roliga var att precis när jag vaknade så kände jag mig jätteledsen och helt tom, som om jag verkligen hade haft ett barn och det försvunnit. Läskigt... Nu tycker jag dock att drömmen var ganska weird (saker som jag inte orkar skriva om och som knappast går att förklara)...

Rostat bröd med sylt = mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback