Pluggisaaar!

Såhär har det sett ut hemma i några veckor nu:

Eller ja, Philip har väl för det mesta setat vid datorn och pluggat, men det var mycket mysigare och skönare att plugga när han också satt vid bordet.

Matte in my heart:

Just detta prov (som jag här pluggade till) gick det dock verkligen inte bra på, jag har till och med grinat massor idag för att jag högst sannolikt fick IG... (Jag menar, 4 poäng av 13 brukar inte räcka...)

Men ibland älskar jag att plugga. I alla fall när man har massor av kaffe. (-: Just nu orkar jag inge mer dock... Jag går in i väggen snart och jag har stresshuvudvärk hela tiden! (Y) Det ska bli underbart med sommarlov...

Kommentarer
Postat av: Erica

Förresten, du frågade ju vad jag vill ha i födelsedagspresent. Jag har kommit på att jag ofta brukar ha ganska specifika önskningar och därför helst vill ha en total överraskning i år. Du känner ju mig så pass bra att du vet vad jag tycker om. :-D Annars går ju pengar eller presentkort alltid bra...



Förresten (igen), nog för att det är nästan två månader kvar, men vet du vad du vill ha av mig i 18-årspresent? Jag tänkte att det kunde vara bra att veta det ganska tidigt, särskilt ifall du vill ha någonting som är lättare att få tag på i Linköping än i Avesta. :-)

Postat av: Erica

Okej, men vad bra då... :-) Och vi får se hur det går med samhällen då... =)



He he, okej, då vet jag! :-) Jag har också typ storlek 40 (på de flesta kläder), men ibland 38 och ibland 42 (beroende på hur stort det är) om du skulle tänka i några sådana banor. ;-P Jag tror förresten ärligt talat att du och jag har samma storlek på det mesta nuförtiden, fast vi har ganska olika kroppsform och fast du är mycket smalare än jag. ;-P

2010-06-03 @ 19:24:36
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback