"BACKA RÅÅ!!!"

Peace and Love... Ja, vad ska man säga? Mika var lätt bäst, men också det enda jag såg (förutom Thomas Di Leva med "Think Twice")... Eftersom jag hostar som en galning tillbringade jag endast en natt i Borlänge med söta Anton, Jonte och Joel. Jag är fortfarande sjuk och lever på hostmedicin så jag hade garanterat inte orkat vara kvar... Jag orkar knappt stå och diska...

Men i vilket fall som helst så var i alla fall Mika asbra! Det var röjjjj och jag, Anton och Joel hade askul (trots ett antal hostattacker)! Självklart har jag ångest över att jag missade hela skiten och faktiskt betalade 1700 kronor för att se Mika och ligga i ett tält och hosta i en natt. Super! Men som sagt så hade jag inte orkat vara kvar, så jag ångrar inte att jag åkte hem. Men fan vilken otur man kan ha då. Det jag hade sett fram emot som mest denna sommar var fiske, midsommarafton + Peace and Love men självklart var jag sjuk under alla tre tillfällerna! (Y)

Jippie! Nu ska jag bli frisk!
Ironipuss!


Kommentarer
Postat av: Ämändah .

Du har ju din födelsadag kvar. Glöm inte det! Då blir det röj! :D

2010-07-04 @ 16:15:33
Postat av: Erica

Som Amanda skrev så har du ju födelsedagen kvar = både en födelsedagsfest och en födelsedagsutgång. ;-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback