Music.

Han den där pojkvännen jag har, han har väldigt bra musiksmak faktiskt. (: Det är mycket musik som jag lyssnar på som jag hört p.g.a. honom.

Ett bra exempel är Coheed and Cambria.

Philip är som besatt av dem och han skulle garanterat ha sex med alla i bandet om han fick chansen... O.o HA HA! ^^' Men de är väldigt bra (rent sagt genialiska) och man kan inte få nog av dem... Skulle man kunna det så skulle jag nog fått nog nu eftersom jag bor med Philip... ^^'
Anyways... Första gången jag hörde låten "Mother Superior" började jag nästan gråta för att jag tyckte att den var så underbar, så här kommer en youtubelänk!
http://www.youtube.com/watch?v=GZaEcRWD4nU


Ett annat band som jag älskar är Arctic Monkeys.

Jag lyssnade på dem en hel del förut, men sen glömde jag bara helt enkelt bort dem... I somras spelades ju deras låt "Crying lightning" på radion ungefär 1000 gånger om dagen. ^^' När jag första gången hörde att det var Arctic Monkeys så kom jag på att de faktiskt är jävligt bra! :> En annan jävligt bra låt från skivan "Humbug" är "Cornerstone". Youtubelänk har ni här:
http://www.youtube.com/watch?v=LIQz6zZi7R0
Enyoj!

Både jag och Philip har lyssnat en hel del på hela skivan faktiskt! :) (Y)
Superb! ;>


Sen så är ju de där The Vulcanoids jävligt bra! ;>

Trummisen är så jävla snygg! O.o Man känner att man bara måste ta på honom. ;) På deras myspace kan ni lyssna på deras demo "Inplugged". Awsome! ;>
http://www.myspace.com/thevulcanoids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback