In the woods...

Ja, det var väl ganska skönt att komma ut till skogen igår. Träffa lillebror lite, och katterna såklart (och pappa också(!)). (-:

Nalle har blivit så himla gosig (och gammal, gaggig och benig)... Tur att han fortfarande har aptit i alla fall! Äter ju allt han ser typ... He he!

Gosebjörnen. (:


Oscar till mig: "Robert, livet är inte värt pengar. NEJ! Elin, Robert är inte värd pengar! *ASG* Fan. ^^' Elin, livet är inte värt pengar... ^^' "

Jag har faktiskt levt med Nalle i nästan hela mitt liv!
Min bäschta vän! ^^


De är ganska söta mina älsklingar. (: Och Nalle ser ut som en björn.

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Fina bilder på katterna. :-) Förresten så tycker jag att Oscar ser lika gosig ut som Nalle. :-P Men vad är det Nalle har vid ögat på ena bilden?



Jag undrar förresten om inte Oscar är lite kär i Robert... ;-P

Postat av: Erica

Du, jag hörde Tokio Hotel leda ett radioprogram igår, där de spelade sina favoritlåtar... Gissa om jag skrattade så att jag nästan grät när Tom presenterade låten "Kings & Queens" med "SIRTY SECONDS TO MARS" och Bill berättade att han tycker att det är synd att de turnerar samtidigt som dem, då han gärna skulle vilja se en "SIRTY SECONDS TO MARS"-konsert! ;-D



Arnold says: "They're emo. They listen to 'Sirty seconds to Mars'..."

2010-02-21 @ 07:56:06
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej syster!

Gosiga kissarna ser ut att vara. Men om Nalle blivit mager (trodde det var Pamela i Oscars knä) kan han inte ha mask? Dom får ju det av att vara ute och mumsa.

Kramar

2010-02-23 @ 21:31:04
URL: http://limahisy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback