Beauti.

Jag älskar de tillfällerna då jag känner mig vacker... Då när man inte känner sig uppblåst eller äcklig (eller båda). Om Philip säger t.ex. att jag är fin så brukar jag för det mesta känna mig fin. Om min hy ser bra ut någon dag och jag är nöjd med mitt klädval så får jag så klart genast bättre självförtroende.

Men sen så hatar jag ju också att känna mig ful och äcklig. Jag har länge haft dåligt självförtroende och haft problem med vikten. Nu för tiden är jag dock väldigt nöjd med hur jag ser ut. Det skulle kanske inte skada att få bort bilringarna, men det är ju inte som att jag gör något för att få bort dem. ^^'

Philip har förbättrat mitt självförtroende otroligt mycket. Jag brukar tänka att eftersom jag kunde få killen jag var tokig i och absolut ville ha så borde jag väl inte vara ful i alla fall? Eller?

Tänk på att alla är vackra på sitt sätt. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback