Söt lillebror!

Ha ha! Igår hade vi lucia i skolan. För oss som går estet musik (bl.a. jag och lillebror) är det obligatoriskt att vara med (fast alla skulle nog vara med ändå för att det är så kul), men det brukar alltid vara några andra med också.
Stjärngossarna brukar inte se direkt seriösa ut. Vissa har korta klänningar och alla har konstiga strutar på sig. Men igår slog lillebror alla! Han hade genomskinliga strumpbyxor på sig (hans håriga ben såg riktigt roliga ut) och till hade han en av mina korta vita klänningar. (Kan försöka fixa bild på den sen!) Han var lätt sötast i hela luciatåget och jag var så stolt över att min lillebror är så söt och för att han vågar bjuda på sig själv. ^^' Men fy vad jag ångrar att jag inte knäppte kort på honom! :-O Feberyrsel som jag hade så tänkte jag inte så klart. ^^ Men han finns med lite snabbt på någon video tror jag!

Bara för att han är så sexig så får ni en annan bild av honom så länge:


Haha, kram på dig sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, jag hade velat se honom! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback