Framtidsoro.

Fy vad jag inte vill bli vuxen, ta studenten och börja plugga någon annanstans osv. Men samtidigt vill jag ju självklart bli vuxen, skaffa jobb och bilda familj osv. Jag är bara så orolig över hur det kommer bli när vi måste flytta ut ur lägenheten (lillebror ska ta över). Om Philip har fast jobb här i Avesta så vill han skaffa ny lägenhet här och då tror jag att jag tänker pendla (till Uppsala, där jag hade tänkt plugga). Han får redan på om han får jobbet han har på g i början av nästa år. Men om han är arbetslös så ska vi troligen flytta till Uppsala (eller Västerås som också är ett alternativ) och då kommer han antigen söka jobb där eller kolla om han hittar någonting som han vill plugga. Det löser sig antar jag... :/

Kommentarer
Postat av: Erica

Även om bekymren och allt ansvar är oerhört mycket större när man är vuxen så tycker jag att livet är oerhört mycket roligare när man är vuxen, på grund av den frihet man har då. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback