GREASE!

Om en vecka, klockan 19.00 har vi premiär! Alltså kommer jag nog stå på scenen om precis en vecka! Det känns helt sjukt! O.O Ni kan ju gissa hur nervös jag är! För er som inte vet så spelar jag Sandy! :D Det känns helt underbart att få medverka i detta! ÅÅÅÅH! :'D



Ganska dålig bild, kanske uppdaterar med en bättre sen! Det ska i alla fall vara jag och Tobias på bilden. Själv så tycker jag inte att det är så likt mig, men det syns verkligen att det är Tobs! :)

Imorgon hoppas vi på repetition med sång och kläder och allt! :'D Underbart roligt!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jo, det ser visst ut som dig! :-D Visst, du har inte alls lika knubbigt ansikte som på den där bilden, men dina huvudsakliga drag syns där väldigt tydligt. En stor del av de dragen är likadana drag som jag också har, så det ser lite ut som mig också... :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback