Home sweet home!

Sitter hemma och tar det lugnt. Ska snart ta tag i disken, men då jag diskade det mesta tidigare idag är det inte så mycket kvar. (: Idag har jag shoppat med syster min och sedan (när hon hade åkt hem) så gick jag och pucko-Philip till hans mamma. :D Där var vi tills typ halv 9. Senare blir det chips och dipp! :'D Jag är såååå sugen! ^^ (Man skulle kunna tro att jag var ironisk där.) Men mums! :]


Har fastnat totalt för låten "Under Pressure". Jag har ju alltid gillat den, men nu är jag besatt av den. Ha ha! Här har ni länkar till både Queen & David Bowies och The Used & My Chemical Romans versioner. Enjoy!

David Bowie – Under Pressure
The Used/My Chemical Romance – Under Pressure


Kommentarer
Postat av: Erica

Gissa vem som är väldigt förkyld! Det rinner så mycket i ögonen att mitt smink antagligen kommer att smetas ut hela tiden imorgon kväll. Eller så får jag gå osminkad, men glansiga och förkylningssvullna ögon. ;-P



"People on streets

dee doh dee da dee

people on streets

Dee doh dee da dee da dee da"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback