2009.

Nej, jag brukar inte göra sådana här saker, men jag fick lust att göra det nu. ^^'

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån! :-)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror faktiskt inte att jag hade något... >:/
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jupp jupp! Min käre Therese är mamma åt en liten Tindra sedan i mars.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov! Det var för mycket sådant förra året...
5. Vilka länder besökte du? Egypten! :'D (Finland en snabbis också.)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nja, det tror jag inte. Min syster kunde ju få bli snyggare (om jag inte får en ny, snygg syster)!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22 Februari - Fest i lägenheten med sköningarna, 7 Mars - mammas 40-årsfest,  11 Mars - jag och Philip blev tillsammans, 8 Juni - avresa till Egypten, 20 Augusti - flyttade ihop med Philip.
8. Vad var din största framgång 2009? Det har gått uppåt i skolan. (:
9. Största misstaget? Oj... Jag tänker nog inte skriva något här...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har väl varit förkyld + haft magsjuka...
11. Bästa köpet? Hmm... Jag har ingen aning...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och Philip. ^^'
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? PHILIIIIIIIP! :'D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hela Moneybrothers skiva - Real control och typ alla Coheed-låtar. ^^
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Jag har varit överlycklig nästan hela året!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmm, varit på fler konserter!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte riktigt...
18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj.
19. Blev du kär i år? Det kan man ju lugnt påstå!
20. Favoritprogram på TV? Vänner typ. (:
21. Bästa boken du läste i år? Vet inte riktigt. Har läst en hel del böcker...
22. Största musikaliska upptäckten? Mycket ny musik som Philip lyssnar på.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Öhm, jag vet inte. ^^'
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej... ^^'
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag kommer inte riktigt ihåg, men dagen efter var det party party!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej. (:
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blandat...
29. Vad fick dig att må bra? Philip, Erica och mina älskade vänner + familjen såklart.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johan Palm!
31. Vem saknade du? Jag saknar mina gamla bästisar Nicke och Simon!
32. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många nya vänner. Herr Christoffer Ekendahl har ju spenderat en hel del tid hos oss och han har blivit lite som en busig bror, sen så skulle jag inte klara mig utan bästaste Emma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback